Trykkbølgebehandling i Trondheim, sentralt på Solsiden

Bestill time hos oss

kiropraktor i Trondheim, Solsiden

Trykkbølgebehandling Trondheim

Vi tilbyr trykkbølgebehandling i Trondheim.

Beinhinnebetennelse eller musearm?

Har du løpt mye på asfalt og som følge av dette utviklet benhinnebetennelse? Eller kanskje du sliter med musearm?

Slike betennelser er ofte smertefulle, og det kreves som regel behandling for å bli kvitt dem.

Da kan trykkbølgebehandling være det rette.

Trykkbølgebehandling er en forskningsbasert behandlingsform som består av sjokkbølger utenpå kroppen. Behandlingsmetoden er kjent for å være svært effektiv, med rask virkning.

Ved trykkbølgebehandling går trykkbølgeslagene inn på skadd vev hvor det har blitt en kronisk lidelse. Som følge av dette frigis substanser som behandler området, slik at det kan gå tilbake til å behandle seg selv i sitt naturlige mønster.

Om behandlingen

Behandlingstiden varierer fra 3- 5 minutter, og behandlingsløpet består som regel av 3- 5 behandlinger. Behandling med trykkbølge har god effekt, og er uten bivirkninger. Mange som har gjennomført trykkbølgebehandling oppgir at opplevelsen kan være smertefull, men at følelsen av velbehag var umiddelbar etter endt behandling.

Trykkbølgebehandling behandler blant annet:

• Tennisalbue og golfalbue
  • Musearm